N=5 ontwikkelt campagne voor Monuta

N=5 ontwikkelt campagne voor Monuta

05-11-2018 11:10:00 | Door: Max Vlugt | hits: 350 | Tags:

N-5 ontwikkeld een campagne voor Monuta. Nog eenmaal mooie herinneringen creëren met elkaar staat centraal in deze campagne. Monuta probeert mensen bewuster te maken van afscheid. 

De campagnes van Monuta tonen hoe je samen mooie herinneringen kan creëren, die een persoonlijk afscheid mogelijk maakt.

In de commercial zie je een ouder stel, dat hun dierbare herinnering van hun eerste date nog eens overdoet. Naast tv zullen ook op de website en social media aandacht aan mooie herinneringen besteed worden, met bijzondere verhalen.

Henrieke van Dam, brandmanager bij Monuta: "Onze commercials vertellen geen feiten en laten altijd de invulling over aan de kijker. Zo blijkt iedereen zijn eigen verhaal in te vullen. De focus in de commercial ligt op zo iets kleins als de keuze van de bloemen bij een uitvaart. Dat kan van grote betekenis zijn voor iemand en dat maakt een afscheid voor iedereen anders en bijzonder."

N=5 werkte net zoals bij de film van vorig jaar samen met regisseur Bram Schouw. Uit onderzoek van NL Eyes blijkt dat de ingeslagen richting succesvol is. De top of mind score was de hoogste ooit gemeten.

De campagne is vanaf maandag 5 november op televisie, online en via social te zien.

Credits: 
Creatie: Bart Kooij, Romke Oortwijn | Strategie: Marc Oosterhout, Joris Gruiters | Account: Judith Lavalette, Leonie van der Mark, Maaike Langereis | Productie N=5: Lotte de Rooij | Productiemaatschappij: Bonkers | Regisseur: Bram Schouw | DOP: Gregg Telussa | Executive Producer: Saskia Kok | Editor: Annelien van Wijnbergen | Postproduction: Crabsalad | Geluid: Soundcircus | Verantwoordelijk bij Monuta: Yolanda Wouters, Henrieke van Dam

www.monuta.nl
www.nis5.nl

 

Meld je hier aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



.
.
.
.