Marketing Report
N=5 bedenkt campagne Dat maakt Hans Anders

N=5 bedenkt campagne Dat maakt Hans Anders

Creatief bureau N=5 heeft een merkcampagne ontwikkeld voor optiekketen Hans Anders. Actrice en cabaretière Plien van Bennekom speelt de hoofdrol in de Dat maakt Hans Anders-campagne.

N=5 hielp Hans Anders met de merkpositionering, merkidentiteit en de merkcampagne. Daarmee wil het bedrijf opnieuw zijn uitdagersrol in de optiek- en audicienmarkt claimen. Met de campagne positioneert de keten zich als dé value-for-money-speler.

In de eerste tv-commercial is Plien van Bennekom te zien als Loes, die voor zichzelf kiest en een mooie bril uitzoekt als start van een ander leven.

Marc Oosterhout, Managing Strategy Director bij N=5: “Mensen kennen Hans Anders al sinds de jaren tachtig van de lage prijs, maar het is de combinatie van goede producten, goede service én lage prijs die Hans Anders onderscheidt van andere opticiens en audiciens. Hans Anders is eigenlijk de Telfort of IKEA van opticien- en audicienland. Dat maakt Hans Anders.”

www.nis5.nl
www.hansanders.nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief