Monsterboard lanceert campagne This isn’t working anymore

Monsterboard lanceert campagne This isn’t working anymore

25-04-2019 08:38:27 | Door: Saskia van Weert | hits: 340 | Tags:

De internationale merkcampagne This isn’t working anymore van Monsterboard is van start gegaan. De campagne is ontwikkeld door de MullenLowe Group.

In Nederland zijn twee versies van de commercials te zien. In Het perfecte cv is een vrouw te zien die enorm veel moeite doet om een baan te vinden, en daarbij veel tijd steekt in het perfectioneren van haar cv. In de commercial wordt duidelijk gemaakt hoeveel verschil er zit tussen de tijd die kandidaten spenderen aan het maken van hun cv, en de tijd die recruiters nemen om het cv te bekijken.

In de commercial Googly Eyes is dezelfde vrouw te zien die met kleurige plakplaatjes haar cv probeert te laten opvallen, maar juist het tegenovergestelde bereikt als de recruiter haar cv binnen een seconde opzij legt.

Tim Vaccarino en Dave Weist, Creative Directors MullenLowe USA: “De gemiddelde tijd die een recruiter besteedt aan het bekijken van een cv is 31 seconden, we wilden daarom graag de frustratie van werkzoekenden in het sollicitatieproces laten zien. De nieuwe campagne laat zien dat Monsterboard de juiste partij is om kandidaten te helpen bij deze frustraties.”

Joyce Rotmans, Marketing Manager Monsterboard Nederland: “Hoewel het ludieke commercials zijn, snijdt de campagne wel een serieus onderwerp aan. Veel werkzoekenden hebben een negatieve houding tegenover het sollicitatieproces en tegenover de manier waarop werkgevers zichzelf en de functies in hun vacatures profileren. Wij willen ze helpen de juiste match te vinden. Niet alleen via ons vacatureaanbod, maar ook via coaching op het gebied van cv’s, sollicitaties en manieren om op te vallen tijdens het zoeken naar een nieuwe baan.”

De campagne is in Nederland tot eind mei te zien via online video en banners, en is te horen via de radio. De twee Nederlandse spotjes zijn te zien via YouTube.

www.monsterboard.nl
us.mullenlowe.com

 

 

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



.
.
.
.