Marketing Report
Mitsubishi vernieuwt in- en exterieur alle showrooms

Mitsubishi vernieuwt in- en exterieur alle showrooms

In lijn met de merkstrategie Drive your Ambition die vorig jaar is geïntroduceerd, presenteert Mitsubishi Motors Corporation hun vernieuwde uitstraling voor alle dealervestigingen wereldwijd. Het in- en exterieur van de circa 5000 showrooms worden stapsgewijs voorzien van een nieuw ontwerp.

De showroomstijl is ontworpen om een betere klantervaring te bieden in een hoogwaardige omgeving om het imago van Mitsubishi Motors te versterken. Het ontwerp wordt gekenmerkt door zwarte, witte en grijze kleurenschema's met rode accenten. De uniforme uitstraling komt terug in elk vlak waar contact met de klant gemaakt wordt, of het nu gaat om autoshows, websites, brochures of fysieke showroom.

De schuine lijnen in het nieuwe exterieurdesign benadrukken het dynamische en robuuste karakter van Mitsubishi Motors. Het ontwerp en de indeling van het interieur zorgen voor een betere klantbeleving, terwijl de modellen als sterren gepresenteerd worden.

Guillaume Cartier, Senior Vice President Global Marketing & Sales bij Mitsubishi Motors: "Ons merk evolueert en we moeten dit in elk contact met de klant benadrukken. Daarom implementeren we een nieuwe identiteit om ervoor te zorgen dat de klant overal dezelfde, kenmerkende sfeer van Mitsubishi Motors ervaart, inclusief de hoge servicekwaliteit, waar ook ter wereld."

www.mitsubishi-motors.nl 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief