Mindshare.Greenhouse benoemt Joost Geurtsen tot Content+ Lead

Joost Geurtsen is per 1 februari 2021 aangesteld als Content+ Lead van Mindshare.Greenhouse. Hiermee kan dit team op volle sterkte branded content en brand publishing-adviezen en - projecten voor haar klanten te realiseren.

Joost Geurtsen was tot 1 oktober 2019 anderhalf jaar werkzaam als Head of Global Partnership bij de van oorsprong Russische adventurezender Insight tv. Van juli 2012 tot februari 2019 werkte hij als Manager Concept Development bij EndemolShine Nederland in Amsterdam en als Creative Director bij de toenmalige EndemolShine Group in Londen. In deze functies was hij onder meer verantwoordelijk voor het ontwikkelen van formats en content in samenwerking met partners en adverteerders. Dit resulteerde in proposities rond grote televisietitels zoals Goede Tijden, Slechte Tijden, All You Need is Love en Big Brother, maar ook premium digital first-titels als Wander Network en Legends of Gaming.

Héloïse van den Berg, Business Planner Partner bij Mindshare.Greenhouse: “We zijn heel blij dat we met Joost Geurtsen ons brandedcontentteam versterken. Hij kan als geen ander onze brandedcontentprojecten naar het volgende niveau tillen. Met zijn uitgebreide ervaring rond hoe je merk en interessante content aan elkaar kunt verbinden, biedt hij onze adverteerders een uitgelezen kans om hun communicatie mix te optimaliseren.”

Joost Geurtsen, Content+ Lead van Mindshare.Greenhouse: “Ik zie er heel erg naar uit om met dit zeer getalenteerde, ervaren en enthousiaste team aan de slag te gaan. Als ik kijk naar het portfolio aan klanten en het brede scala aan resources, kennis en expertises in de groep, zie ik een hele hoop kansen en aanknopingspunten om mooie verhalen te vertellen! Het doel is om de ontwikkeling en inzet van (native) brand content naar een volgend level te tillen.”

www.mindshareworld.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.