Miluska van ’t Lam benoemd tot hoofdredacteur Harper's Bazaar Nederland

Miluska van ’t Lam benoemd tot hoofdredacteur Harper's Bazaar Nederland

15-10-2018 09:49:00 | Door: Max Vlugt | hits: 628 | Tags:

Miluska van ’t Lam is per 15 oktober 2018 benoemd tot hoofdredacteur van Harper’s Bazaar Nederland. Dit maken Luc van Os, CEO Hearst Magazines Netherlands, en Marscha Krouwel, Publishing Group Director Women Brands, bekend.

Van ’t Lam was onder andere hoofdredacteur van Residence in de periode 2013 tot en met 2018. Onder haar leiding groeide het magazine uit tot een onderscheidend merk in het hogere segment met online extensies, events en samenwerkingsverbanden met verschillende merken. Van ’t Lam studeerde Communicatiekunde aan de Universiteit Utrecht, runde haar eigen tekst- en adviesbureau en werkte voor opdrachtgevers in diverse branches.

Eefke Hendrix, uitgever bij Harper’s Bazaar: "Ik kijk ernaar uit om samen met Miluska het merk Harper’s Bazaar nog verder uit te bouwen. Naast het iconische magazine zal de focus ook zeker liggen op het verder ontwikkelen van de Harper’s Bazaar Network Academy in samenwerking met BrandedU en talloze andere initiatieven die appelleren aan de redactionele pijlers van Harper’s Bazaar."

Van ’t Lam: "Harper’s Bazaar is een waar icoon. De liefde waarmee het magazine wordt gemaakt, is voelbaar op elke pagina. Ik kijk ernaar uit om deze internationale titel in Nederland, samen met het talentvolle team, verder te laten uitgroeien tot een iconisch merk. Een merk dat de moderne, stijlvolle, intelligente vrouw van elke leeftijd inspireert op de gebieden die haar verschijning, zelfbewustzijn en ontwikkeling versterken: mode, beauty, kunst, carrière, interieur en reizen. Juist in deze tijd, waarin de vrouw zichzelf nog meer zichtbaar mag maken. Sterker nog, móét maken."

Credits: 
Foto: Marc van Praag 

www.harpersbazaar.com
www.hearst.nl

 

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



.
.
.
.