Marketing Report
Miele kiest Blauw Gras als socialmediapartner

Miele kiest Blauw Gras als socialmediapartner

Blauw Gras is na een pilotfase gekozen als socialmediapartner voor Miele. De komende tijd wordt een nieuwe contentstrategie uitgerold, met social brand story, identity en creative formats. De samenwerking is officieel op 1 augustus 2019 van start gegaan.
 
De afgelopen tijd produceerde Blauw Gras al social content voor de Dialog oven activatie en de Miele PowerWash op Lowlands.

Patricia Slootjes, Director Marketing bij Miele Nederland: "Wij zijn erg onder de indruk van een aantal cases van Blauw Gras met name op het gebied van creativiteit en resultaten. De beste manier om dan te ervaren hoe de fit is van beide kanten is om met elkaar aan de slag te gaan in een pilot fase die uiteindelijk zeer succesvol is verlopen. Mooie eerste stap voor een permanente samenwerking."
 
Erik Wiese, Mede-oprichter en Strategy Director van Blauw Gras:“Wij zijn ontzettend trots dat dit iconische merk ons, na een geslaagde pilot, gekozen heeft als vaste social media partner. Met premium content in het hart van de nieuwe doelgroep gaan we merk en consument dichter bij elkaar brengen.”

www.miele.nl
www.blauw-gras.com

 

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief