Marketing Report
Merkle en Sprinklr breiden samenwerking uit     

Merkle en Sprinklr breiden samenwerking uit     

Merkle breidt het partnership met CXM-platform Sprinklr uit in Nederland. Samen combineren Merkle en Sprinklr wereldwijde customer experience management (CXM) expertise en technologie om organisaties te helpen digitale marketing, advertising en service experience strategieën te ontwikkelen.

CXM-bureau Merkle beheert al jaren digitale (social) kanalen voor klanten. De dienstverlening wordt nu uitgebreid met de implementatie van Sprinklr-technologie, digitale business transformatie consulting en de dagelijkse ondersteuning voor Sprinklrs klanten via managed services zoals social media- en content management, social advertising, reporting, social listening en webcare.  

Bobby Hollingsworth, CCO van Merkle Noord-Europa: "We zien dat Sprinklr een strategisch gat in de markt dicht, waar niet alleen een duidelijke vraag is, maar ook een nauwe afstemming op Merkles kerncompetenties van het combineren van data en CX.

Kevin Jonkergouw, Director Sales Benelux & Nordics bij Sprinklr: “Merkle versterkt met de inzet van Sprinklr, als zijn unified customer experience management (CXM)-platform voor merken, het vermogen om uniforme digitale klantervaringen te creëren.”

www.merkleinc.com
www.sprinklr.com

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief