Marketing Report
Mercedes-Benz kiest Clipit voor media-monitoring en intelligence

Mercedes-Benz kiest Clipit voor media-monitoring en intelligence

Automerk Mercedes-Benz kiest voor Clipit als partner in media-monitoring en intelligence in de Benelux. Alle media-aandacht rondom het merk, de automodellen en de branche wordt in kaart gebracht.

Dankzij de juiste data-interpretatie en heldere analyses krijgt Mercedes-Benz antwoord op verschillende mediavraagstukken. Clipit werkt al sinds 2010 voor Mercedes-Benz in Nederland, de uitrol naar Benelux komt voort uit een aanbesteding met zes andere mediamonitoringbureaus.

Helen van Nuffelen, Corporate Communications Manager Mercedes-Benz in de Benelux: “Een intense zoektocht heeft geleid tot onze keuze voor Clipit. Hun vertrouwdheid met het merk met de ster in Nederland was een troef. Doorslaggevend in onze keuze waren evenwel hun flexibiliteit, de aangeboden prijs-kwaliteitverhouding en vooral hun wil om de samenwerking tot een echt partnership te laten uitgroeien door een aanpak op maat aan te bieden.”

Het afgelopen jaar vonden, naast Mercedes-Benz, 90 nieuwe opdrachtgevers hun oplossing in Clipit waaronder DDMA, Sociale Verzekeringsbank en LVB. Samenwerkingen met o.a. Swinkels Family Brewers, Luchtverkeersleiding Nederland (LVNL) en DSM in Nederland werden opnieuw verlengd.

www.clipit.nl
www.mercedes-benz.nl

Foto: Mercedes-Benz

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief