Marketing Report
Megawatt Advertising plaatst Puma-sok op Parijse sokkel

Megawatt Advertising plaatst Puma-sok op Parijse sokkel

Stichd, het bedrijf dat onder andere de sokken produceert voor Puma, daagde onlangs het Eindhovense bureau Megawatt Advertising uit om hun product te promoten. Het idee leverde Puma Legwear een prominente plek op bij de onlangs vernieuwde ingang van Galeries Lafayette in hartje Parijs.

Simon Coolen, mede-eigenaar van Megawatt Advertising: "Je kunt maar één keer een eerste indruk achterlaten en als het dan het wereldberoemd warenhuis Galeries Lafayette in Parijs betreft, moet het zeker meteen raak zijn."

Sok op een sokkel

Megawatt Advertising haalde inspiratie uit de kunstwereld, waar kunstwerken de aandacht krijgen die ze verdienen. Maar dit keer dus geen kunstwerk dat op een voetstuk werd geplaatst, maar de Puma never-out-of-stock-sok. Een sok die veel voor het merk heeft betekend en nog altijd rijkelijk over de toonbank gaat. 

Museumstuk?

Deze cleane zwart-wit-sok kreeg in hartje Parijs een plaatsje op een al net zo cleane sokkel. Zodat het mode item er ook echt uitsprong.

Simon Coolen: "Dit alles onder het motto: homage to our heritage. Een eerbetoon gepresenteerd als museumstuk. Hustle, courage, confidence, extravert, urban en underground waren de keywords voor deze collectie. Wij hebben ze verwerkt in zowel design als materiaalkeuze."

Milou van Reijen, marketingmanager Retail bij Stichd: “Het heeft onze sales een boost gegeven. Mede door de positieve samenwerking met Megawatt en natuurlijk hun conceptmatig aanpak, hebben we dit tot stand kunnen brengen.”

www.megawatt.agency
www.stichd.com
www.puma.com/nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief