
Megawatt Advertising lanceert tweede TVC voor Swiss Sense
Swiss Sense. For. Every. Body. Met deze tagline en dito brandspot lanceerde het familiebedrijf deze zomer een nieuwe campagne. Megawatt Advertising, onderdeel van The Megawatt Group, werkte mee aan de campagne en ontwikkelde de tagline én brandspot.
Dankzij het succes van de campagne en optimale samenwerking bij de eerste commercial, sloegen de bedrijven eind vorig jaar wederom de handen ineen om de pay-off beter tot zijn recht te laten komen. Het doel? Meer nadruk op de gehele formule en een versterking van de gezette toon.
Voordat Swiss Sense een nieuwe campagne ontwikkelt, wordt er uitgebreid onderzoek gedaan. Megawatt zette deze informatie om in een concept waarbij echtheid en diversiteit de boventoon voeren. Voorafgaand aan de lancering van de commercial werden via een neurowetenschappelijk onderzoek zaken als synchroniciteit (de samenwerking tussen je hart en je hoofd) en opwinding (hoe interessant of saai vind je iets) getest.
Martine Ansems, marketing- en communicatiemanager bij Swiss Sense: “De passie van het gehele team leidt tot een resultaat waar met liefde en plezier aan gewerkt is, en dat voel je.”
www.swisssense.nl
www.megawatt.agency
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025
DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother
SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport
Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker
Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker
Dit artikel is gepubliceerd door: