Megawatt Advertising lanceert tweede TVC voor Swiss Sense

Swiss Sense. For. Every. Body. Met deze tagline en dito brandspot lanceerde het familiebedrijf deze zomer een nieuwe campagne. Megawatt Advertising, onderdeel van The Megawatt Group, werkte mee aan de campagne en ontwikkelde de tagline én brandspot.

Dankzij het succes van de campagne en optimale samenwerking bij de eerste commercial, sloegen de bedrijven eind vorig jaar wederom de handen ineen om de pay-off beter tot zijn recht te laten komen. Het doel? Meer nadruk op de gehele formule en een versterking van de gezette toon.



Voordat Swiss Sense een nieuwe campagne ontwikkelt, wordt er uitgebreid onderzoek gedaan. Megawatt zette deze informatie om in een concept waarbij echtheid en diversiteit de boventoon voeren. Voorafgaand aan de lancering van de commercial werden via een neurowetenschappelijk onderzoek zaken als synchroniciteit (de samenwerking tussen je hart en je hoofd) en opwinding (hoe interessant of saai vind je iets) getest.

Martine Ansems, marketing- en communicatiemanager bij Swiss Sense: “De passie van het gehele team leidt tot een resultaat waar met liefde en plezier aan gewerkt is, en dat voel je.”

www.swisssense.nl
www.megawatt.agency


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
 

Dit artikel is gepubliceerd door:

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.