Marketing Report
MediaTest biedt Steunouder gratis onderzoek aan

MediaTest biedt Steunouder gratis onderzoek aan

MediaTest biedt dit jaar Stichting Steunouder Nederland een kosteloos onderzoek aan met de vraag hoe zij het beste nieuwe vrijwilligers kunnen bereiken. Dit onderzoek wordt samen met consumentenpanel Opiniemeters uitgevoerd.

MediaTest roept jaarlijks haar verjaardag uit tot MediaTestDag. Deze dag staat in het teken van onderzoek, maar dan net even anders. In de afgelopen periode heeft iedereen met een brandende vraag, maar niet de (financiële) mogelijkheden om dit te onderzoeken, hun vraag bij MediaTest neer kunnen leggen. Uit de inzendingen is een winnaar gekozen, waarbij vooral is gelet op maatschappelijke relevantie en sympathie. MediaTest gaat vervolgens, in samenwerking met consumentenpanel Opiniemeters, de uitdaging aan om dit onderzoek binnen één dag uit te voeren. Dit jaar is de keuze gevallen op een onderzoeksvraag over steunouders voor kinderen en gezinnen die het even moeilijk hebben.

Een steunouder is een vrijwilliger die er is voor ouders die het even moeilijk hebben en niet altijd op hun eigen netwerk terug kunnen vallen. De steunouder vangt het kind van zulke ouders één of twee dagdelen per week op. Stichting Steunouder Nederland stimuleert dat in het hele land steunouders beschikbaar komen en ondersteunt de organisaties die steunouders matchen met kinderen en hun ouders.

Stichting Steunouder Nederland is gebaat bij het beter bereiken van hun doelgroep, om zo meer vrijwilligers warm te maken om steunouder te worden. Op donderdag 23 mei 2019 zal het hele team samen met Opiniemeters en Stichting Steunouder Nederland de handen ineenslaan om het antwoord te achterhalen. 

www.mediatest.nl
www.steunouder.nl

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief