Headlines.
Nieuws.
Stéphanie Smit Managing Partner M2Media
20-11-2018 | 11:10:00
Stéphanie Smit is Nico Hilhorst opgevolgd als managing partner bij M2Media. Stéphanie Smit is sinds 2005 werkzaam bij M2Media, waarvan de laatste zeven jaar als Cliënt Service Director en lid van het managementteam


TargetSpot introduceert PodcastMarketplace
19-11-2018 | 12:33:00
Targetspot lanceert PodcastMarketplace. Het doel is om podcastproducenten onder de aandacht te brengen bij relevante adverteerders en mediabureaus


SpotOpp maakt een strategische marktanalyse makkelijk
14-11-2018 | 08:31:00
SpotOpp begeleidt organisaties met het analyseproces en ondersteunt bij de interpretatie van de uitkomsten. Dankzij de tool kunnen meerdere medewerkers input geven


AFAS Software boycot online advertising met succes
13-11-2018 | 15:58:00
Terwijl AFAS in oktober geen commerciële advertenties inkocht op Google, Bing en LinkedIn bezochten nog nooit zoveel organische bezoekers AFAS.nl


Leontien Mees directeur Maastricht Marketing
12-11-2018 | 12:05:00
De Raad van Toezicht van Maastricht Marketing heeft Leontien Mees ingaande 15 november aanstaande benoemd als directeur van Maastricht Marketing. Zij wordt daarmee de opvolger van Lars Flinkerbusch


Managing Director Digital Jeroen Verkroost verlaat OmnicomMediaGroup per 1 januari 2019
10-11-2018 | 21:08:00
Met de volledige integratie van OMG Digital in de labels OMD en PHD verdwijnt de positie van Managing Director voor de digitale groep


[Case] ZIGT, Exterion Media en Open Universiteit lanceren Perroncollege
10-11-2018 | 12:38:00
Tot aan 5 november stonden treinreizigers te niksen op het perron. De Open Universiteit heeft daar verandering in gebracht. Zeven weken lang wordt op elk groot station in Nederland op een bijzondere manier college gegeven door de Open Universiteit


Koninklijke Peijnenburg kiest voor Initiative
05-11-2018 | 13:04:00
Koninklijke Peijnenburg, waar onder andere de merken Peijnenburg, Snelle Jelle, Lotus, Nakd en Bear onder vallen, heeft ervoor gekozen om haar marketingactiviteiten onder te brengen bij Initiative per 1 januari 2019


OmnicomMediaGroup wint groot deel wereldwijde media-account Mercedes
27-10-2018 | 13:20:00
Daimler verdeelt wereldwijde media-account tussen GroupM (China) en OmnicomMediaGroup (rest van de wereld)


Dutch Independents Network verbreedt portfolio met Mobile Interaction Company
25-10-2018 | 08:03:00
Dutch Independents Network heeft de Mobile Interaction Company (M.I.C) toegevoegd aan het team. Dutch Independents Network is het netwerk in marketing, media en creatie van specialisten dat samenwerkt voor adverteerders


M2Media werkt voor Office Centre
23-10-2018 | 10:58:00
Office Centre kiest M2Media als mediapartner. De kantoorgroothandel voor ondernemers brengt er alle media-activiteiten onder, van mediastrategie tot media-inkoop


Auto.nl kiest Abovo Media als mediapartner
23-10-2018 | 07:56:00
Auto.nl kiest Abovo Media als mediapartner. Zij hebben Abovo Media ingeschakeld om de door BUUTVRIJ ontwikkelde campagne vanuit een multimediale strategie uit te rollen in Nederland


Josje Zwinkels Managing Director Digital Center of Excellence Dentsu Aegis Network Nederland
22-10-2018 | 12:03:00
Josje Zwinkels is per begin oktober benoemd tot Managing Director van de Digital CoE (Center of Excellence) van Dentsu Aegis Network Nederland. Zij zal samen met Roderiek van Alphen, Christian de Smit en Rutger de Jong leiding geven


Renault en NU.nl starten DDW-rubriek
19-10-2018 | 12:22:00
Renault en NU.nl hebben elkaar gevonden in een unieke samenwerking rond Dutch Design Week (DDW). Centraal in deze samenwerking staat een rubriek, geheel gewijd aan DDW


Hearst Create vier nominaties op zak voor Grand Prix Content Marketing
19-10-2018 | 09:31:00
Contentmarketingbureau Hearst Create, onderdeel van Hearst Netherlands, is vier keer genomineerd bij Grand Prix Content Marketing Awards, waarvan tweemaal voor Dremel: Award B2C en Distributiestrategie


Wayne Parker Kent driemaal genomineerd bij Grand Prix Content Marketing Awards
19-10-2018 | 09:00:00
Op donderdag 18 oktober is bekendgemaakt dat de Amsterdamse uitgeverij Wayne Parker Kent drie keer is genomineerd in de categorieën B2C, Podcast en Vlogserie. Het gaat om een awardnominatie in de categorie B2C en twee Bekroningnominaties


[Interview] Machiel Verkuyl over deelname aan de Media Rally 2018
17-10-2018 | 19:44:00
Op vrijdag 26 oktober wordt de eerste editie van de Media Rally verreden. Wij bellen Machiel Verkuyl die meerijdt met het UM/Initiative team


Abovo Media neemt FD Gazellen Award in ontvangst
17-10-2018 | 07:19:00
Abovo Media mag ook dit jaar een FD Gazellen Award in ontvangst nemen. De FD Gazellen Awards zijn prijzen die Het Financiële Dagblad uitreikt aan de snelst groeiende bedrijven van Nederland


[Interview] Jeroen Verkroost over de deelname aan de Media Rally 2018
16-10-2018 | 10:35:00
Op vrijdag 26 oktober wordt de eerste editie van de Media Rally verreden. Jeroen Verkroost, Managing Director Digital Omnicom Media Group en rijdend voor OMD, neemt deel samen met Dave Frauenfelder


Pieter Haas weg bij Ceconomy
16-10-2018 | 07:17:00
Pieter Haas is per direct opgestapt als topman van Ceconomy, het moederbedrijf van MediaMarkt en Saturn. Dat heeft het bedrijf dit weekend bekend gemaakt. Een opvolger is nog niet gevonden. Financieel directeur Mark Frese en directielid Dieter Haag Molkenteller nemen zijn taken voorlopig waar


Miluska van ’t Lam benoemd tot hoofdredacteur Harper's Bazaar Nederland
15-10-2018 | 09:49:00
Miluska van ’t Lam is per 15 oktober 2018 benoemd tot hoofdredacteur van Harper’s Bazaar Nederland. Dit maken Luc van Os (CEO Hearst Magazines Netherlands) en Marscha Krouwel (Publishing Group Director Women Brands) bekend


RTL Nederland en de Persgroep sluiten strategische alliantie
12-10-2018 | 10:20:00
De Persgroep en RTL Nederland maken bekend dat zij een overeenkomst sluiten voor drie jaar. De twee bedrijven willen hiermee hun sterke posities met elkaar verbinden. De strategische alliantie behelst de volgende gebieden


[Column] Boris Veldhuijzen van Zanten: Sit on the ledge and enjoy the view
12-10-2018 | 07:24:00
Every once in a while you'll reach a milestone, make a good deal, or have an opportunity to celebrate an anniversary. Oftentimes we'll ignore that moment, as it feels complacent to celebrate our successes


TMG schaft online bureaukorting af per 2019
12-10-2018 | 07:13:00
Per 1 januari 2019 stopt TMG met het toepassen van de bureaucommissie voor alle online diensten. Hiermee wordt adverteerders en mediabureaus eenduidigheid geboden in de kosten van digitale media


Basic-Fit lanceert eigen DOOH-kanaal
09-10-2018 | 13:51:00
Basic-Fit introduceert een eigen Digital out of Home (DOOH) kanaal. Het kanaal biedt adverteerders de mogelijkheid om een specifieke doelgroep van sportieve consumenten gerichter te bereiken


Festina ontwikkelt video-first platform voor Bandit
05-10-2018 | 11:01:00
Productiehuis Bandit heeft Festina gekozen als partner voor volledige doorvertaling van hun merk en creatieve werk naar een digitaal platform. Bandit produceert van alles; van film en branded content tot gifs


Remko Poggenklaas per november CEO Abovo Media
05-10-2018 | 07:34:00
Per 1 november zal Remko Poggenklaas officieel de functie van CEO bij Abovo Media vervullen. Deze benoeming betekent dat Poggenklaas verantwoordelijk wordt voor de dagelijkse leiding en dat directieleden Kees Verbeek en Marinus Zoutendijk


DeMediabureau50 2019 | De genomineerden
03-10-2018 | 10:13:00
DeMedia100 2019 komt eraan. De lijst met de 100 meest invloedrijke mensen in de Nederlandse media zal worden bekendgemaakt tijdens het DeMedia100 Diner op 6 december in Amsterdam.


Ook Qmusic schrapt bureaucommissie
02-10-2018 | 08:51:00
In navolging van andere mediapartijen schaft ook Qmusic de 15 procent bureaucommissie af


CapeRock ontwikkelt visuele identiteit SBS België
02-10-2018 | 08:14:00
Voor VIER is een design ontwikkeld dat energiek en speels is. Als een fan van entertainment neemt VIER de kijker mee in het vermaak. De elementen waaruit het logo is opgebouwd, zijn tot leven gebracht en vormen samen de Jockeys