Mediadatabase Retriever verrijkt met online bereiksdata uit NOBO

Mediadatabase Retriever verrijkt met online bereiksdata uit NOBO

15-05-2019 08:41:00 | Door: Marianna Beets | hits: 545 | Tags:

De Verenigde Internet Exploitanten (VINEX) en Retriever Media Informatie zijn een samenwerking gestart om de online bereiksdata uit het Nederlands Online Bereiks Onderzoek (NOBO) te ontsluiten via de mediadatabase Retriever. Dankzij dit partnership krijgt een brede groep mediaprofessionals toegang tot profielen en bereikcijfers van vele websites en apps.

In overzichtelijke grafieken krijgen Retriever-gebruikers inzicht in het bereik en de profielen van de belangrijkste online mediamerken. De profielen tonen geslacht, leeftijd, sociale klasse en device gebruik van de bezoekers. Ook wordt per mediamerk het gemiddeld bereik per maand vermeld. 

Harriet Koetsier, managing director van Retriever Media Informatie: "Voor succesvolle media-campagnes heb je kennis nodig van mogelijkheden en bereik. Door de samenwerking met VINEX krijgen mediaplanners, PR-managers en marketeers in Retriever.nl in één oogopslag een goed beeld van de doelgroep die de site bezoekt."

Karin Schut, directeur VINEX: "Wij zijn verheugd over de nieuwe samenwerking. De NOBO-data die een schat aan informatie bieden, komen nu voor een veel grotere groep professionals beschikbaar. Retriever.nl zorgt voor een slimme ontsluiting, die in een handomdraai de kracht van de verschillende mediamerken laat zien."

www.retriever.nl   
www.vinex.nl

 

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



.
.
.
.