Marketing Report
MediaMonks verzorgt GigaNet-campagne voor VodafoneZiggo

MediaMonks verzorgt GigaNet-campagne voor VodafoneZiggo

MediaMonks heeft zich ingezet voor de merkcampagne van VodafoneZiggo voor GigaNet, het netwerk van het bedrijf. De campagne is van start gegaan op televisie, internet en social media.

Louise Meijer, Director Brand & Communications, VodafoneZiggo: “VodafoneZiggo past voor deze introductiecampagne, naar concept van strategische partner WPP, voor het eerst de recent ingevoerde way of working toe. Hierbij wordt per productie gekozen uit een groep aan vaste productiepartners, afhankelijk van de specifieke eisen van het project. Voor deze opdracht was MediaMonks de perfecte match, vanwege hun flexibele aanpak, mogelijkheid om agile te werken met een snelle turnaround.”

Voor MediaMonks is de GigaNet-campagne het eerste wapenfeit van de kersverse MediaMonks Films & Content integratie. Deze nieuwe studio opende 6 september 2019 de deuren in Amsterdam.

Victor Knaap, Main Monk, MediaMonks: “De boodschap van de GigaNet-campagne, dat de mooiste dingen ontstaan dankzij de verbindingen die we leggen, is zeer toepasselijk: de campagne zelf is immers het resultaat van een nieuwe manier van samenwerken voor VodafoneZiggo en hun contentpartners, waar wij met trots deel van uitmaken. We zijn blij met het resultaat en kijken ernaar uit om onze expertise op het gebied van filmcontent, personalisation at scale en digitale ambacht in de toekomst in te blijven zetten voor VodafoneZiggo.”

www.mediamonks.com
www.vodafoneziggo.nl
www.wpp.com

 

 

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief