Marketing Report
MediaCom nieuwe partner van Klaverblad Verzekeringen

MediaCom nieuwe partner van Klaverblad Verzekeringen

MediaCom is door Klaverblad Verzekeringen gekozen als nieuwe partner voor de online en offline business. Het communicatieadviesbureau verzorgt een breed spectrum aan diensten: van communicatiestrategie en mediaplanning tot media inkoop en digital performance.

Sinds 2012 werkt Klaverblad Verzekeringen actief aan het vergroten van de naamsbekendheid via reclamecampagnes op radio en televisie. Het gewenste resultaat werd behaald, en daarmee was het tijd voor de volgende stap: werken aan merkvoorkeur en het uitbouwen van de online zichtbaarheid van het merk.

Tina Dijkshoorn, CMI & Media-manager van Klaverblad: “Om deze nieuwe doelen te bereiken zijn we met een behoorlijk wensenlijstje op zoek gegaan naar een mediapartner. Zo moest een nieuwe partner goed zijn in het combineren van on- en offline media en ons met veel kennis van performance marketing stappen laten zetten op dit gebied. We wilden graag met één partij werken die dit allemaal goed kan. Zo kunnen we ons verhaal met een geïntegreerde aanpak op een duidelijke en consistente manier laten horen. Voor ons is het bovendien altijd erg belangrijk dat een partner bij ons past, qua mentaliteit maar ook qua grootte bijvoorbeeld. Met al deze wensen in het achterhoofd is  MediaCom voor ons de beste keuze. En ook niet onbelangrijk: met zo’n sterke partij kunnen we qua inkoopprijzen betere afspraken maken.”

Maiko Valentijn, CEO van MediaCom: “Klaverblad Verzekeringen heeft de laatste jaren hard gebouwd aan een unieke positionering. Knap hoe zij met een consistent verhaal aandeel in de sterk concurrerende verzekeringsmarkt heeft verworven. Klaverblad Verzekeringen heeft een prachtige ambitie voor verdere groei. Wij kijken ernaar uit om hier een bijdrage aan te kunnen leveren en hoe wij deze het best kunnen vertalen naar een gefundeerde mediastrategie "”

www.klaverblad.nl
www.mediacom.com

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief