Martijn Terpstra aan de slag voor Instant Magazine als VP Sales EMEA

Martijn Terpstra aan de slag voor Instant Magazine als VP Sales EMEA

31-08-2018 11:10:00 | Door: Suzanne van der Meij | hits: 1753 | Tags:

Martijn Terpstra is gestart als Vice President of Sales voor de markten van Europa, het Midden-Oosten en Afrika (VP Sales EMEA) bij Instant Magazine. De komst van Terpstra sluit aan bij de ambitie van het bedrijf om het team verder uit te breiden en door te groeien tot wereldleider op het gebied van contentmarketing.

Terpstra heeft de afgelopen tien jaar verschillende commerciële managementfuncties bij meerdere, soortgelijke Software as a Service (SaaS) organisaties bekleed. De afgelopen vier jaar heeft hij zich als Head of Sales EMEA en VP Business Development North America bij inSided gericht op internationale groei.

In zijn rol als VP Sales EMEA bij Instant Magazine gaat Terpstra zich richten op expansie van het interactieve contentmarketing platform binnen bestaande accounts, het betreden van nieuwe markten en het verder professionaliseren van de groeistrategie. 

Terpstra: "De product/market fit van Instant Magazine spreekt mij erg aan. De afgelopen jaren is Instant Magazine sterk gegroeid, met een prachtig klantportfolio en veel bedrijven die ons proactief benaderen. Dit geeft aan dat steeds meer bedrijven hun communicatiemiddelen digitaliseren en de statische pdf's inruilen voor ons interactieve platform, waarbij de content op elk apparaat goed te lezen is. Ik kijk ernaar uit om samen met het ambitieuze team de indrukwekkende lijst aan klanten verder uit te breiden en de internationale groei te accelereren. Te beginnen met de verdere uitbreiding binnen het Verenigd Koninkrijk en de DACH-regio."

Daan Reijnders, oprichter en ceo van Instant Magazine: "Wij zijn erg blij met de aanstelling van Terpstra. In zijn vorige managementfuncties heeft Terpstra al veel leidinggevende ervaring opgedaan en weet hij als geen ander hoe wij nieuwe internationale markten moeten betreden. Daarnaast is zijn data-driven aanpak nu al erg waardevol gebleken voor het team. Wij willen de internationale standaard worden op het gebied van contentmarketing. De professionele en culturele fit van hem met de rest van het team zorgen ervoor, dat ik ervan overtuigd ben dat we onze groeiambities zullen realiseren."

www.instantmagazine.com

 

Meld je hier aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

 



Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



.
.
.
.