Marketing & Innovation Kickoff 2019

Marketing & Innovation Kickoff 2019

18-01-2019 13:13:00 | Door: David de Jong | hits: 1024 | Tags:

Wat hebben Hardt Hyperloop, ALD Automotive, SnappCar en personalisatieplatform Unless gemeen? Het zijn vier merken die vernieuwen, voorop lopen en grenzen verleggen. Het zijn merken, van startup tot corporate, die als voorbeeld worden gezien door velen en een inspiratiebron zijn voor marketeers, communicatie experts en innovatiemanagers. Hoe gaan deze merken om met hun marketing, communicatie en storytelling? Hoe zorgen zij ervoor dat het innovatieve DNA ook voor (potentiële) klanten, stakeholders en de rest van Nederland zichtbaar wordt?

Op deze vragen en meer geven onder andere Machiel van der Brugge, Country Manager Nederland bij SnappCar, Lonneke van der Horst, Strategy & Innovation Director ALD Automotive, Jelte Altena, Head of Marketing Hardt Hyperloop, en Sander Nagtegaal, CEO Unless, op vrijdag 8 februari antwoord tijdens de Marketing & Innovation Kickoff 2019. Kom je ook? Schrijf je snel in, er is plek voor 50 marcom-professionals.*

De Marketing & Innovation Kickoff 2019 is een initiatief van PR en content marketingbureau Counter Content.

Programma vrijdag 8 februari 2019 - Ald Mobility Experience Centre Hoofddorp

14:30 uur Inloop
15:00 uur Start programma met 4 talks
16:15 uur Start borrel en innovation playground
17:30 uur Einde

* Het Mobility Experience Centre bij ALD Automotive heeft beperkt plek. Je inschrijving geeft pas na bevestiging van de organisatie toegang tot het evenement.

Lees alles over de sprekers en hoe aan te melden voor dit event hier.

 

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie