Marketing Report
Maria Garrido (Havas Media) spreekt bij Wisdom in Business

Maria Garrido (Havas Media) spreekt bij Wisdom in Business

Maria Garrido, Chief Insights Officer Havas Group en Senior Vice President Vivendi Brand Marketing, spreekt bij het Wisdom in Business Event aan de vooravond van The Inner Peace Conference op vrijdag 4 oktober 2019 over hoe een merk blijvende betekenis kan toegeven naar consumenten en stakeholders.

Maria is verantwoordelijk voor het doorlopende Meaningful Brands-onderzoek van Havas dat 350.000 respondenten uit 31 markten, 22 bedrijfscategorieën, 1800 merken en 43 verschillende typen content telt. Het onderzoek is befaamd vanwege haar uitkomst dat bijna 80 procent van alle merken zouden kunnen verdwijnen zonder dat ze gemist zouden worden. Maria geeft op Wisdom in Business daarom antwoord op de cruciale vraag wat in deze tijd betekenisvol is op functionele, emotionele en maatschappelijke merkaspecten.

Maria Garrido, moeder van drie en globetrotter, leidt een team van meer dan 300 mensen in 40 landen die onderzoek doen naar Insights, Content & Innovation.

www.wisdominbusiness.org
www.havasgroup.com

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief