Marketing Report
MPG. ontwikkelt crossmediacampagne rond Rembrandt 350 jaar

MPG. ontwikkelt crossmediacampagne rond Rembrandt 350 jaar

MPG. heeft de pitch gewonnen rondom de activiteiten van 350 jaar Rembrandt. De opdracht komt van de gezamenlijke musea het Mauritshuis, het Rijksmuseum, museum Het Rembrandthuis en museum De Lakenhal.

Het contentmarketingbureau gaat aan de slag om elke Nederlander in contact te brengen met het leven en het werk van Rembrandt. MPG. ontwikkelde de crossmediacampagne Iedereen een Rembrandt. Maandag 24 juni 2019 valt bij 3,5 miljoen huishoudens de huis-aan-huiskrant Iedereen een Rembrandt op de mat, als start van een project dat mogelijk is gemaakt dankzij de deelnemers van de BankGiro Loterij.

Dolly van den Akker, Business Director MPG. Nederland: “We zijn enorm vereerd dat de vier gezamenlijke musea MPG. hebben uitgekozen om iedere Nederlander in contact te brengen met Rembrandt en zijn werk. We werken graag voor mooie organisaties en merken met als doelstelling een hoog bereik en impact te realiseren. De vier musea beschouwen wij als vooraanstaande merken, maar ook Rembrandt heeft een bijzondere status. Binnen de crossmediacampagne die wij hebben mogen ontwikkelen, komen onze drie specialismen prachtig samen: strategie, concept en crossmedia-contentcreatie. Ook bij deze opdracht blijkt dat het efficiënt is dat alle disciplines in één hand liggen.”

www.iedereeneenrembrandt.nl
www.mpg.today 

 

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief