Marketing Report
MADE.FOR.DIGITAL breidt internationaal productienetwerk uit in Kaapstad

MADE.FOR.DIGITAL breidt internationaal productienetwerk uit in Kaapstad

Film- en contentproductiehuis MADE.FOR.DIGITAL, met kantoren in onder andere Amsterdam, Los Angeles en Singapore, opent een vestiging in Kaapstad. Met het kantoor verlaagt MADE.FOR.DIGITAL de drempel voor internationale producties.

Jelle Kolleman, Managing Director bij MADE.FOR.DIGITAL: "Kaapstad is tijdens de Nederlandse winter altijd een gewilde locatie, maar een dergelijke productie is niet voor iedereen betaalbaar. Met een inhouse line-productie unit in Kaapstad breiden we onze smart budgeting propositie verder uit en wordt het ook met een kleiner budget mogelijk om in Zuid-Afrika te draaien. Je kan ons nu gewoon bellen in Amsterdam of Londen voor een in-houseproductie aan de andere kant van de wereld. Er zijn geen andere bedrijven met dezelfde digital mindset en ervaring met social en mobile video als MADE.FOR.DIGITAL, die dat momenteel aanbieden."

De Zuid-Afrikaanse vestiging wordt aangestuurd door Caroline van Kempen. Ze verruilt het MADE.FOR.DIGITAL hoofdkantoor in Amsterdam, waar zij het afgelopen jaar werkte als Head of Productions, voor Kaapstad. Ondersteund door het internationale netwerk van MediaMonks, waar MFD deel van uitmaakt, groeit het productiebedrijf naar een totaal van elf kantoren wereldwijd.

made.for.digital

 

Meld je hier aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief