Marketing Report
M2Media wint mediapitch Walibi

M2Media wint mediapitch Walibi

Walibi heeft na een uitgebreid pitchtraject gekozen voor M2Media (onderdeel van Candid) als mediapartner. M2Media wordt verantwoordelijk voor de mediastrategie, -inkoop en -planning van alle traditionele en digitale media.
 
Marc Guffens, Director Marketing & Sales bij Walibi: "M2Media slaagde erin om een performance gedreven aanpak te presenteren, waarbij ATL-media naadloos aansluit op de digitale inzet. De inhoudelijke kennis, energie en drive van het team passen perfect bij onze ambitie om het aantal parkbezoekers te vergroten en de doelgroep verder uit te breiden naar families met kinderen."
 
Matthijs Roumen, Strategy Director bij M2Media: "Grip op de verkoop van toegangskaarten is voor een park als Walibi van essentieel belang. Door verschillende datapunten aan elkaar te koppelen zijn we in staat om vanuit zowel branding als performance te sturen op de kaartverkoop. We kijken ernaar uit om samen van 2020 een groot succes voor Walibi te maken."

www.m2media.nl
www.candidplatform.com
www.walibi.nl

 

 

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief