Nintendo kiest voor M2Media

Nintendo kiest voor M2Media

31-01-2019 13:29:00 | Door: David de Jong | hits: 573 | Tags:

Nintendo Benelux brengt voor de Nederlandse markt alle media-activiteiten onder bij M2Media. Het bekende merk van videogames en interactief entertainment koos na een pitch voor M2Media.
 
M2Media wist de pitch van Nintendo te winnen en gaat alle Nederlandse media-activiteiten verzorgen: van media inkoop tot planning en advies, zowel offline als online. Frédéric Michaux, Head of Marketing van Nintendo Benelux: "M2Media is in staat geweest om onze manier van werken te begrijpen en onze uitdagingen efficiënt beet te pakken. Die praktische can-do mentaliteit geeft houvast en vormt de basis voor onze verdere groei. We kijken uit naar een geweldig jaar met elkaar!"
 
Nintendo is natuurlijk bekend van iconische figuren als Super Mario, Pokemon, Donkey Kong en Link uit de Zelda-reeks en verrast nog steeds met bijvoorbeeld Nintendo Labo, een interactieve manier van bouwen en spelen voor de Nintendo Switch.

Matthijs Roumen, Strategy Director bij M2Media: "Nintendo is een nostalgisch merk dat keer op keer blijft verrassen met innovaties op het gebied van videogames en spelsystemen. Het is een eer om aan de slag te mogen voor dit prachtige merk."

www.m2media.nl
www.nintendo.nl

 

 

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



.
.
.
.