Logitech for Business gaat samenwerking aan met Samsung Benelux

Logitech for Business is een strategische samenwerking aangegaan met Samsung Benelux. Als introductie van de samenwerking wordt een aantal verschillende bundels aangeboden, waarbij resellers voor verschillende budgetten bundels kunnen aanbieden voor op kantoor of werkruimtes thuis.

Beide partijen werkten al langer samen op het gebied van gaming, maar zagen dat er veel meer raakvlakken waren. De twee merken vinden elkaar, naast de gamekamer, ook op de werkplek thuis of kantoor en in vergaderruimtes op kantoor.

Dennis van Baaren, Country Manager Benelux Logitech: “We zien onszelf als twee A-merken, die marktleider zijn op verschillende markten en dezelfde visie delen. We vullen elkaar aan, omdat de oplossingen die we bieden volledig complementair zijn.”

Evert Van Camp, Head of Display Division Benelux bij Samsung: “De huidige situatie laat ons zien dat een goede werkomgeving onontbeerlijk is. Onze schermen vormen samen met de toetsenborden, muizen en video-oplossingen van Logitech een compleet pakket. Van hoge kwaliteit voor de eindgebruiker, maar makkelijk te installeren en in verschillende prijsklassen verkrijgbaar.”

De bundels helpen de partners in de AV- en IT-branche en eindgebruikers in hun keuze. Er komen bundels voor de persoonlijke werkplek - voor zowel thuis als op kantoor - en voor de vergaderruimtes. Voor de persoonlijke werkplek zijn er vier bundels; een Good, Better, Best en een Lifestyle-variant. De oplossingen voor vergaderruimtes komen in drie verschillende bundels. Klanten kunnen kiezen voor een oplossing die past bij een small, medium of large vergaderruimte. Resellers krijgen hiermee vaste combinaties, waarbij ze weten dat verschillende onderdelen goed met elkaar communiceren. Alle set-ups kunnen gelijk gebruikt worden voor alle softwarepakketten, zoals Google Meet, MS Teams en Zoom.

www.logitech.com
www.samsung.com

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.