Marketing Report
Likefriends lanceert campagne Asics: The Comfort of Confidence

Likefriends lanceert campagne Asics: The Comfort of Confidence

Likefriends is verantwoordelijk voor de nieuwe Asics-campagne The Comfort of Confidence. De campagne, wereldwijd ingezet, draait om de Gel-Quantum-collectie.

Met de campagne wil het schoenenmerk laten zien dat zelfvertrouwen van binnenuit komt als je in balans bent met jezelf en je omgeving. De campagne onderstreept het vertrouwen om je eigen pad te volgen.

Stef de Jong, oprichter van Likefriends: “We zijn enorm trots op de samenwerking met Asics. Met deze sportstylecollectie richt Asics zich op een doelgroep die elke dag actief is om haar ambities waar te maken. Hun leven zelf is een sportprestatie. The Comfort of Confidence beschrijft niet alleen de productbenefit van deze collectie, maar ook de state-of-mind waarmee zij hun eigen dromen nastreven.”

Krzysztof Rodziewicz, Category Manager Lifestyle bij Asics Emea: “De relatie en de samenwerking met Likefriends voelde vanaf dag 1 al goed. En deze mooie campagne is daar het resultaat van. Likefriends begrijpt de culturele context van ons merk en weet dit te vertalen naar aansprekende communicatie.”

De campagne is van start gegaan op social media, www.asics.com en in-store bij retailers (online en offline) wereldwijd. Likefriends werkt momenteel aan het vervolg van deze campagne voor de tweede helft van 2019.

www.likefriends.nl
www.asics.com

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief