Marketing Report
Leanne Hermans van LINDA. naar MPG.

Leanne Hermans van LINDA. naar MPG.

Leanne Hermans wordt binnen communicatie- contentmarketingbureau MPG. verantwoordelijk voor strategie en innovatie. Zij gaat klanten ondersteunen bij de ontwikkeling van innovatieve crossmediaconcepten. Hermans heeft onder andere naam gemaakt bij Mood for Magazines, waar zij medeverantwoordelijk was voor het succes van LINDA.digital en LINDA.het bureau. Eerder werkte zij voor MTV, Ilse media en Sanoma.

Dolly van den Akker, businessdirecteur MPG. Nederland: "De rol van een bureau als MPG. gaat verder dan alleen het opleveren van communicatieoplossingen voor onze klanten. Het gaat ook om advies en ondersteuning om echt stappen te maken in de digitale integratie en uitrol van crossmedia marketing- en communicatiestrategieën. Merken moeten hierin blijven versnellen. Met de komst van Leanne kunnen we hun nog beter servicen om hierin te accelereren. Leanne heeft haar sporen in strategie en digital media ruimschoots verdiend met onder andere het succes van ‘LINDA.digital’ dat zij heeft opgezet voor Mood for Magazines. Ik ben blij dat we haar aan boord hebben."

Leanne Hermans: "Ik geloof in aansprekende verhalen, aantrekkelijke content in combinatie met de kracht van data. Het is dé ultieme manier om kritische consumenten sterker en langer te binden aan merken. Ik zie merken hier nog vaak mee worstelen. Dat is jammer, maar het luistert ook ontzettend nauw en het zit vaak in details. Het begint altijd met een goed idee en het staat of valt met uitvoering. Als alles klopt en goed voelt, het liefs met een element van verrassing, kun je echt het verschil maken. Ik zie het als creatie 2.0. Dat betekent ook zorgen dat je de juiste platformen kiest en dit alles elke keer weer op basis van een juiste mix van data en onderbuikgevoel. Ik heb enorm veel zin om met MPG. merken te gaan helpen in het maken van die slag."

MPG. ontwikkelt al 45 jaar communicatie- en contentmarketingoplossingen voor merken. Redactioneel en branded, digitaal, in print of live,. MPG. wil zo audiences inspireren en informeren met verhalen die er voor hen toe doen. Op elk moment dat zij zelf bepalen. De ca. 90 medewerkers van MPG. ondersteunen merken in het complete communicatietraject: van het ontwikkelen van de positionerings- en communicatiestrategieën, tot concept, creatie, uitvoering en het meetmoment van het eindresultaat.

MPG. produceert en onderhoudt tientallen magazines, websites, apps, events en video’s. In de eigen foto- en filmstudio, de Today Studio’s, ontwikkelt MPG. jaarlijks meer dan 1.000 foto- en videoproducties.

MPG. werkt onder andere voor A-merken zoals Ahold, ABN AMRO, Hertog IJS, KPN, Nederlandse Spoorwegen, UWV, Mona, Espria en Rabobank. Het hoofdkantoor staat in Amstelveen. Internationaal opereert MPG. onder de naam MPG. Concepts met een kantoor in New York.

www.mpg.today

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief