Laura Snapper start als Operational Director bij Glasnost

Laura Snapper start als Operational Director bij Glasnost

07-12-2018 10:50:00 | Door: Suzanne van der Meij | hits: 488 | Tags:

Creatief pr-bureau Glasnost heeft sinds deze maand een Operational Director: Laura Snapper. Eerder werkte Snapper bij internationaal reclamebureau Ogilvy en deed ze ervaring op bij The Gardeners, NewsLab en FHV BBDO. Als Operational Director ontfermt ze zich over de dagelijkse processen en het management van verschillende projecten, klanten en het Glasnost-team. Daarnaast krijgt Snapper een belangrijke rol in de uitrol van de bureaustrategie en het in goede banen leiden van de groei van het bureau. 

Met het groeiende klantportfolio en het inmiddels 22 collega's tellende team is de toevoeging van Snapper van essentieel belang om de kwaliteit en resultaat van het bureau te waarborgen. Naast het leiden en optimaliseren van de (interne) processen zal ze ook sturing geven aan de projecten en zich vastbijten in de HR-strategie en finance van het bureau.

Laura Snapper: "Glasnost gaat dankzij de vernieuwende visie van Wouter Glaser en Henk Boersen voorop in het veranderende medialandschap. Deze visie, het hoogwaardig klantportfolio en gedreven team maakt dat ik ontzettend enthousiast ben om samen het bureau verder uit te bouwen." 

Wouter Glaser, oprichter van Glasnost: "We zijn ontzettend blij met de komst van Laura als nieuwe stuurman aan boord van Glasnost. We groeien snel als bureau, maar we doen dat gecontroleerd. Met Laura als Operational Director kunnen we de kwaliteit blijven waarborgen die onze klanten van ons gewend zijn."

Over Glasnost

Glasnost heeft voor het derde opeenvolgende jaar een FD Gazelle voor de groei in de wacht gesleept. Het bureau, werkzaam voor klanten zoals Google, VodafoneZiggo en Unilever en is in nog geen zeven jaar tijd gegroeid naar 22 werknemers: een bonte verzameling van gedreven (young) professionals met een frisse blik op pr. Glasnost, Russisch voor openheid, onderscheidt zich van andere pr-bureau's door de gedurfde aanpak van communicatievraagstukken en het combineren van moderne communicatiemiddelen dankzij de zelfontwikkelde 3M-methode. Bovendien leidt Glasnost intern communicatieprofessionals op via het eigen traineeship, waar momenteel zeven opkomende talenten aan deelnemen.

Glasnost zal volgend jaar januari verhuizen naar de Schinkelhaven, waar het een nieuw ontwikkeld pand aan de Valschermkade zal betrekken.

www.glasnost.amsterdam

 

Klik hier om je aan te melden voor de Marketing Report Nieuwsbrief

 

 

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



.
.
.
.