Marketing Report
LINDA.het bureau maakt campagne voor Perla

LINDA.het bureau maakt campagne voor Perla

Speciaal voor Albert Heijn heeft LINDA.het bureau voor het merk Perla een campagne ontwikkeld waarbij creatie, productie, mediastrategie en social strategie inhouse zijn gerealiseerd. Met daarin een speciale plek voor de populaire gevoelssensatie ASMR. Sinds afgelopen zomer is LINDA.het bureau gestart met maken van creatieve concepten die niet alleen LINDA. als uitgangspunt hebben, maar het bereiken en in beweging krijgen van vrouwen.

ASMR is een manier om met beelden en zachte geluiden een fijn gevoel op te wekken. Voor Perla zette LINDA.het bureau een vernieuwende productie op, met in de hoofdrol koffie-expert André Hoinkis. Hij weet als geen ander hoe koffie voelt, ruikt, klinkt en proeft, en dat laat hij mensen in deze video ervaren.

Robbert Elderenbosch, manager bij LINDA.het bureau: "We hebben er naar uit gekeken om te starten met deze mooie opdracht voor Albert Heijn. Van het idee om ASMR in te zetten voor hun campagne werden we gelijk enthousiast. Bij koffiedrinken ervaar je zelf al het genot van een lekkere smaak en geur, maar we realiseerden ons dat bij het proces van koffie maken ook heel veel geluiden komen kijken die je zin in koffie alleen maar versterken. En dat wilden we graag vastleggen. Dat team Perla zo innovatief durft te zijn, maakt dit tot een zeer fijne samenwerking. Met een mooie campagne als resultaat, die voor het eerst niet alleen op LINDA.-kanalen te vinden is."

Rein Bojahr, brand-activation manager bij Perla: "Wij zijn trots op de samenwerking met LINDA., hierdoor kunnen we een groot publiek kennis laten maken met de ASMR-trend door een zintuigprikkelende koffie ervaring met Perla. Koffie, koffiebonen én het zetten van koffie is immers enorm sensorisch. Na het zien van de video krijg je direct zin in koffie!"

Credits: 
Idee: First Day of Spring | Concept & productie: LINDA.het bureau | Klant: Perla

www.lindanieuws.nl
www.perla.nl

 

Klik hier om je aan te melden voor de Marketing Report Nieuwsbrief

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief