LINDA.foundation en Albert Heijn verlengen samenwerking

LINDA.foundation en Albert Heijn verlengen samenwerking

20-12-2019 09:13:00 | Door: Katja Brokke | hits: 443 | Tags:

LINDA.foundation en Albert Heijn hebben hun samenwerking met drie jaar verlengd tot en met eind 2022. De supermarktketen is vanaf het begin in 2013 partner van LINDA.foundation. De stichting van Linda de Mol geeft arme gezinnen met kinderen een steuntje in de rug en kweekt meer begrip voor de (vaak verborgen) armoede in Nederland. Albert Heijn levert een structurele bijdrage aan de stichting voor de aanschaf van de cadeaukaarten voor (kerst)boodschappen.

Marit van Egmond, CEO van Albert Heijn: “Albert Heijn is er voor iedereen en we willen iedereen een onvergetelijke kerst bezorgen. Maar soms zit het tegen en is het als gezin moeilijk om dagelijks een lekkere en goede maaltijd op tafel te zetten. Dan is deze feestmaand nog lastiger dan alle andere maanden. Daarom zijn we partner van LINDA.foundation en helpen we met cadeaukaarten.”

Linda de Mol: “Ik ben trots op LINDA.foundation. In zes jaar tijd staat er een organisatie die voor veel gezinnen een groot verschil maakt. Daarvoor zijn we afhankelijk van partners en donateurs. Ik ben ontzettend blij dat Albert Heijn, een structurele partner van het eerste uur, ons de komende jaren blijft helpen om gezinnen die het lastig hebben een steuntje in de rug te geven.”

Ter gelegenheid van de verlenging van de samenwerking met LINDA.foundation, organiseerde Albert Heijn een evenement om 30 gezinnen te verrassen. Zij kregen een kerstdiner in de Eregalerij van het Rijksmuseum met de topstukken van de meesters van de zeventiende eeuw om hen heen. Als dank voor hun inzet biedt de supermarktketen circa 3000 intermediairs van LINDA.foundation binnenkort twee gratis toegangskaarten voor een bezoek aan het Rijksmuseum. Zij helpen de stichting om de juiste gezinnen te ondersteunen. Intermediairs zijn bijvoorbeeld bewindvoerders, sociale wijkteams, directeuren van basisscholen of jeugdwerkers.

www.lindafoundation.nl
www.ah.nl

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



.
.
.
.