Marketing Report
LEWIS ondersteunt campagne vijfjarig bestaan De Hallen

LEWIS ondersteunt campagne vijfjarig bestaan De Hallen

De Hallen viert de hele maand oktober zijn vijfjarig bestaan. LEWIS ondersteunt De Hallen bij deze viering door het opzetten en uitvoeren van een geïntegreerde contentcampagne inclusief foto-expositie.

In de voormalige GVB-tramwerkplaats zijn, naast een bibliotheek, eettentjes en bioscoop, veel jonge start-ups en bedrijven met sociale werkplaatsen te vinden. Mensen uit alle hoeken van de samenleving krijgen hier de mogelijkheid om te werken aan hun toekomst. De Hallen is daarmee een voorbeeld van hoe commercieel en sociaal goed samengaan en elkaar versterken.

In de zomer van 2019 werd LEWIS door De Hallen benaderd met de vraag hoe zij het beste aandacht kon genereren voor het jubileum bij de pers en omwonenden, ondernemers en vaste bezoekers van De Hallen. LEWIS ging aan de slag en bedacht het concept De Hallen of Fame, een foto-expositie die de verhalen vertelt van tien bekende gezichten in De Hallen. Het doel hierbij was om een nog geliefder bestaansrecht in de buurt te claimen, brand awareness voor het sociale aspect van het complex te vergroten en aandacht te genereren voor de mensen die De Hallen tot een succes maken, namelijk hun vaste bezoekers en ondernemers.

De Hallen of Fame werd gerealiseerd in samenwerking met fotograaf Daniel Cohen. Cohen staat bekend om zijn portretfotografie (Kendrick Lamar en Eberhard van der Laan) en portretteerde hiervoor tien Amsterdammers met een bijzondere connectie met De Hallen. Van de voormalig GVB-medewerker Louis tot de Iraanse vluchteling Milad die als kapper werkt bij de Kinki Academy. De Hallen of Fame werd feestelijk geopend door directeur Johan Valster en Daniel Cohen tijdens de verjaardagsweek van De Hallen. De tien portretten nog tot en met 27 oktober 2019 te zien in De Passage, de centrale entree van het complex.

Via een geïntegreerde campagne werd specifiek ingezet op het bereiken van de inwoners van Amsterdam Oud-West. Online- en offline-kanalen werden gecombineerd om deze kleine maar brede doelgroep aan te spreken. Zo nam Het Parool zijn lezers ter ere van het vijfjarig bestaan mee in de ontwikkeling van het lokale sentiment rondom De Hallen, waarmee tegelijkertijd het achtergrondverhaal van De Hallen werd verteld. Ook bereikte De Hallen met een hyper-local social campagne ruim 81.000 buurtbewoners, die hierdoor kennismaakten met De Hallen of Fame. 

www.teamlewis.com
www.dehallen-amsterdam.nl

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief