Marketing Report
LEWIS Nederland breidt zijn teams uit

LEWIS Nederland breidt zijn teams uit

LEWIS Nederland heeft zijn teams in Amsterdam en Eindhoven uitgebreid met een creative director, een contentspecialist en vier junior adviseurs. Op korte termijn hoopt het team nog eens zes specialisten aan te trekken

In Eindhoven startte Pim van der Linden in februari 2021 als Creative Director. Hij is afkomstig van het retail marketingbureau Crossmarks, waar hij een team van acht designers aanstuurde. Bij LEWIS gaat hij het creative services team aansturen en daarbij de ambities van LEWIS voor een inhouse studio waarmaken. De vraag naar kwalitatieve, visuele content stijgt.

De drie overige nieuwe collega’s in Eindhoven zijn Sofie Dohmen, Kim Schneider en Maud van den Elsen. Zij vervullen allen de rol van Account Executive. In Amsterdam startte onlangs Christel Gerssen. Christel Gerssen werd toegevoegd aan het groeiende team bij LEWIS Amsterdam als Account Executive. Nick Klaessens startte in februari 2021 als Content Manager in Amsterdam. Hij heeft ervaring als freelance-journalist voor mediatitels als JAN, Playboy, Vogue MAN en Men’s Health.

LEWIS Nederland is daarnaast op zoek naar social- en content marketeers, pr- en marketingadviseurs, een junior social designer en een contentstrateeg. Dit om aan de toenemende vraag naar geïntegreerde marketingdiensten te voldoen.

Vera Kops, vicepresident van LEWIS Nederland: “In de laatste jaren zien wij een duidelijke transitie in de soort dienstverlening die wij bieden. Onze consumer-klanten hebben bijvoorbeeld meer behoefte aan influencermarketing en onze B2B-klanten zoeken ondersteuning bij leadgen-campagnes. Het is daarom ook logisch dat wij naast de uitbreiding van onze dienstverlening, ook ons team uitbreiden zodat we nieuwe skills en expertises in huis halen”.

www.teamlewis.com

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief