Marketing Report
Kiesjefolders en Affiliprint maken huis-aan-huisverspreiding schaalbaar nieuws

Kiesjefolders en Affiliprint maken huis-aan-huisverspreiding schaalbaar

Consumenten die zijn aangemeld op het platform van Kiesjefolders ontvangen de eerste editie waarin ook Affiliprint een bijdrage levert. De bedrijven hebben de handen ineengeslagen en claimen doelgerichte offline distributie tot op de keukentafel.

De partijen bieden een marketingoplossing voor adverteerders die worstelen met ontwikkelingen rondom de ja/ja-sticker. Door een expliciete opt-in te combineren met demografische en geografische targeting, biedt Kiesjefolders dezelfde relevantie als andere publishers binnen het Affiliprint-netwerk.

Door de samenwerking kunnen adverteerders nu met één aanspreekpunt zowel via de brievenbus als via pakketpost bij hun doelgroep thuis op de keukentafel komen. Waar tot nu toe de folders van Kiesjefolders aanzetten tot offline tractie, triggeren de proposities van Affiliprint met name online sales. De uitingen van de adverteerders van Affiliprint worden als billboard afgebeeld op het voorblad van het Kiesjefolders-pakket. Zo wordt de kracht van online en offline adverteren gecombineerd. 

De werkwijze zorgt enerzijds voor meer relevantie voor de ontvanger en anderzijds voor een betere ROI voor de adverteerder. Tot slot betekent dit ook dat papier niet meer ongelezen in de prullenbak verdwijnt, waarmee de krachtenbundeling inspeelt op de kritiek rondom de traditionele huis-aan-huisverspreiding.

www.kiesjefolders.nl
www.affiliprint.com/nl

Lees ook: [Interview] Aldo Breed over Kiesjefolders

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief