Marketing Report
KesselsKramer lanceert kesselskramer.digital en HolyPony.io

KesselsKramer lanceert kesselskramer.digital en HolyPony.io

KesselsKramer heeft twee digitale bureaus gelanceerd: kesselskramer.digital en HolyPony.io. Geheel in de geest van het online fenomeen a/b testing, laat KesselsKramer de keuze over aan eenieder – klanten, pers, industrie, fans en haters – in welk van beide bureaus ze geïnteresseerd zijn, om er zo gaandeweg achter te komen welke van de twee op termijn gaat overleven en zal gaan floreren.

Al vele jaren ontwikkelt KesselsKramer websites, digitaal artwork, campagnes, online experimenten en andere platforms met behulp van een ander in Nederland gevestigd bureau: Just. Dankzij jarenlange innige samenwerking en verfijning, is een partnerschap van creatieve en technische knowhow ontstaan die zich continu blijft vernieuwen. Een samenwerking die projecten heeft opgeleverd voor onder meer Double Dutch, 113, Mytomorrows en de AR-biënnale van NRWForum.

Diederik Sjardijn, Managing Director bij KesselsKramer: “Zoals veel merken zien we geen meerwaarde in cookie-cutter digital of bestaande frameworks die de ervaring beperken. Zeker niet als je wilt opvallen in een overvolle digitale omgeving. Kesselskramer.digital lost problemen op door te blijven experimenteren en de digitale beleving te humaniseren, terwijl we onderweg een beetje plezier hebben.”

Ole Doorn, Services Director bij zowel Holypony.io en kesselskramer.digital: “Met welke van de twee je ook in zee gaat, de ontwikkeling gebeurt gaandeweg en samen met klanten. Dankzij diepgaande samenwerking en slimme technische en creatieve inzichten kunnen Holypony.io en kesselskramer.digital de meest lastige en ingewikkelde problemen oplossen. Wij geloven dat dat onze specialiteit is. Of onze specialiteiten.”

www.kesselskramer.digital
www.holypony.io
www.kesselskramer.nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief