KOKORO Amsterdam ontwikkelt campagne Payconiq

KOKORO Amsterdam ontwikkelt campagne Payconiq

18-03-2019 13:47:00 | Door: Katja Brokke | hits: 952 | Tags:

KOKORO ontwikkelde een introductiecampagne voor betaalapp Payconic met campagneregel Pay fast. Pay Easy. Payconiq. De tv-commercial laat een aaneenschakeling zien van personen en winkels die betaald worden met Payconiq, ondersteund door een soundtrack.

De campagne bestaat verder uit een online campagne en diverse activaties. Verschillende winkels waar je met Payconiq kunt betalen, waaronder ICI PARIS XL, Jeans Centre en SPAR, krijgen een prominente rol in tag-ons en de online ads. Bovendien zijn ook de Nederlandse banken die achter Payconiq staan terug te vinden in de online video’s.

Credits:
CMO Payconic: Frank van Tussenbroek | Strategie: Caroline van Hoof & Rik Heijmen | Creatie: Lynsey Schouten, Boudewijn Pompe & Wouter Vanhaeren | Account: Karin van Dalen, Valery Story, Frieda Ulsamer de Waard & Merlijn van Vliet | Producer: Cariola van Beek | Uitvoerende producer: Daan Starrenburg | Regie: Milan Amzic | D.O.P.: Nanko Goeting | Edit: Philip Smeulers | Grading: The Compound | Sound post: Amp Amsterdam | Muziek: Koyotie – New Best Thing | Mediabureau: Initiative | Online bureau: Blauw Gras
 

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



.
.
.
.