Marketing Report
KAO brengt mediabelangen Benelux onder bij ZIGT

KAO brengt mediabelangen Benelux onder bij ZIGT

KAO, het bedrijf achter de verzorgingsmerken Guhl, John Frieda, Bioré en MegRhythm, heeft na een mediapitch besloten haar mediabelangen in de Benelux onder te brengen bij ZIGT. ZIGT verzorgt sinds 1 januari 2020 de strategie, planning, inkoop en executie van alle campagnes in offline en online media.

KAO is een van oorsprong Japanse fabrikant van onder meer schoonmaak-, verzorgings- en cosmeticaproducten en heeft als missie hoogwaardige beautyproducten te ontwikkelen die het leven van mensen mooier maakt.

Marijnke van der Burgh, mediaconsultant bij mediabureau ZIGT: “Wij zijn erg blij met de komst van KAO in ons portfolio. Niet alleen vanwege de mooie merken zoals John Frieda en Guhl, maar vooral omdat we voor een divers aanbod van beautyproducten aan de slag mogen. Deze diversiteit vraagt om verschillende strategieën om de doelgroepen te bereiken met de juiste combinatie op on- en offline media. Een mooie uitdaging waar wij gelukkig al veel ervaring mee hebben.”

Vivianne van der Meer, marketingmanager John Frieda, Guhl, Bioré & MegRhythm Benelux: “Zigt is een pragmatische club mensen die met veel enthousiasme en passie voor media aan de slag zijn gegaan met onze mediaplannen, wij kijken enorm uit naar deze nieuwe samenwerking.”

www.zigt.nl
www.kao.com

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief