Jumbo combineert kennis met Jumbo Food College voor La Place

Jumbo combineert kennis met Jumbo Food College voor La Place

27-03-2019 13:06:00 | Door: David de Jong | hits: 2557 | Tags:

Foodserviceformule La Place start in april 2019 met een nieuwe slogan: Zo smaakt versgemaakt. Ook combineert La Place de kennis en kunde van Jumbo Food College bij La Place. De populaire horecaketen breidt haar aanbod uit met tientallen nieuwe gerechten per maand die zijn ontwikkeld vanuit de foodprincipes dagvers, natuurlijk, huisgemaakt, gezond en lekker. Ook komt La Place met verschillende Dagverse Deals voor lage prijzen. La Place blijft met deze vernieuwingen en innovaties doelbewust werken aan haar ambitie: uitgroeien tot de onbetwiste nummer een in Good Food Fast.

Jumbo is met een Jumbo Food College gestart, een nieuw kennis-, ontwikkel- en opleidingscentrum van Jumbo en La Place. Daarmee willen de bedrijven verscheidenheid aan kennis op het vlak van voeding en recepten samenbrengen. Ook het receptenplatform Smulweb neemt deel aan Jumbo Food College. 

Afgelopen maanden hebben Jumbo en La Place in nauwe samenwerking ruim tweehonderd nieuwe, eigentijdse gerechten ontwikkeld. Veel plantaardige gerechten en eigen variaties op nieuwe voedingstrends, maar ook klassiekers uit het aanbod die een smaakvollere en gezondere twist hebben gekregen.
 
Het Jumbo Food College powered by La Place is begin 2019 gestart in Veghel als gezamenlijk kennis-, ontwikkel- en opleidingscentrum voor nieuwe recepturen en de vakkundige bereiding daarvan. Per jaar staan ruim drieduizend trainingen voor de foodspecialisten van Jumbo en La Place op het programma. Daarbij is speciale aandacht voor gezonde voeding vanuit de ervaring die is opgedaan met de Jumbo Foodcoach app bij voetbalvereniging PSV en de wielrenners van Team Jumbo-Visma.

Frits van Eerd, CEO van Jumbo: "We geloven heilig in de kruisbestuiving tussen horeca en retail, die nu nog sterker tot stand komt in het Food College. We zien een groot potentieel in het toevoegen van steeds meer culinaire aspecten aan de winkelervaring. Daarbij valt te denken aan het vers bereiden van maaltijden van goede kwaliteit, zoals nu al gebeurt in de Jumbo Foodmarkten en in onze Jumbo City gemakwinkels."

www.jumbo.com
www.laplace.com

 

 







Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



.
.
.
.