Marketing Report
JVC stelt Pride PR aan als pr-bureau voor de Nederlandse markt

JVC stelt Pride PR aan als pr-bureau voor de Nederlandse markt

JVC, audio-, video- en consumentenelektronica-producent, stelt pr- en communicatiebureau Pride PR aan als bureau voor de Nederlandse markt. Pride gaat JVC helpen om hun nieuwe lijnen in onder andere headphones meer naamsbekendheid te geven. Zo zal Pride zich bezighouden met pr, de organisatie van evenementen en influencermarketing gericht op de mode-, lifestyle-, fitness- en technologiesectoren.

JVC produceert al sinds 1927 onder andere audio, video en consumentenelektronica. Pride brengt in die hoek de nodige ervaring mee: het bureau helpt al bijna vijftien jaar ondernemende merken in technologie en ICT met het creëren van impact en media-aandacht met opvallende content, meetbare strategieën en effectieve campagnes.

Serge Kampherbeek, marketingmanager bij JVC: “We zijn blij om de handen ineen te slaan met Pride, dat de afgelopen jaren meermaals haar expertise en creativiteit heeft bewezen op het gebied van technologie en lifestyle - precies de sectoren waar JVC zich op richt."

Ivette van der Elst, bureaudirecteur bij Pride PR: "We kijken uit naar de samenwerking met JVC, een merk dat iedereen kent, maar niet vanwege zijn geweldige audioproducten. Dat is zonde, en we weten zeker dat we daar samen met JVC snel verandering in kunnen brengen."

www.jvc.nl
www.pridepr.nl

Meld je hier aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief