Marketing Report
JCDecaux kijkt terug naar Earth Hour

JCDecaux kijkt terug naar Earth Hour

Op 30 maart 2019 deed JCDecaux mee met Earth Hour, door van 20:30 tot 21:30 de schermen op zwart te zetten. In het kader van Wereldmilieudag in juni blikt het bedrijf terug op de actie.

Samen met de steden werkt JCDecaux aan groene, gezonde en toekomstbestendige leefomgevingen. De missie luidt dan ook de leefbaarheid in steden verhogen, nu en in de toekomst. Om dit waar te maken wordt onder meer schone energie gebruikt en streeft het bedrijf naar een sterke en innovatieve economie.

Om 20:30 uur stonden de schermen in Den Haag en Amsterdam binnen het digitale Métropole-netwerk zestig minuten lang op zwart. Om bewoners en bezoekers van de steden te inspireren hetzelfde te doen met de lichten thuis, werd in de dagen voor Earth Hour live een animatie op de schermen getoond.

JCDecaux laat weten ook in 2020 mee te doen aan Earth Hour.

www.jcdecaux.nl
Earth Hour

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief