Marketing Report
Intertoys schakelt Rumag in voor promotie speelgoedboek

Intertoys schakelt Rumag in voor promotie speelgoedboek

Intertoys kiest ervoor om voor de volledige campagne voor het Speelboek samen te werken met socialmediamerk Rumag. De campagne laat zien dat er maar één Speelboek is dat er toe doet. Het Speelboek ligt vanaf 12 oktober 2019 weer op de deurmat en in de winkels.

De komende weken zal diverse content gedeeld worden via Rumag om met de doelgroep herinneringen op halen. In de eerste video roept Intertoys consumenten op om alle nepspeelgoedboeken in te ruilen voor het enige echte Speelboek.

Sabine Winter, marketingcampagnemanager van Intertoys: “Het boek is voor iedere jonge ouder van nu een feest van herkenning. Iedereen weet nog hoe het was om urenlang door het boek te bladeren, kruisjes te zetten en je favoriete cadeaus te omcirkelen. Hoe leuk is het om deze doelgroep datzelfde plezier door te kunnen laten geven aan hun kinderen? We werken daarom speciaal samen met Rumag die heel nauw contact heeft met deze doelgroep.”

René Watzema, presentator van RUMAG: “Het moment dat ik hoorde samen te gaan werken met Intertoys was mijn eerste reactie: Rot op!!! Dit is dus gewoon mijn droom. Ik heb zoveel toffe herinneringen aan Intertoys en het idee dat ze bijna verdwenen, vond ik echt heel bizar. De match is perfect en de social content die we voor en met ze gaan maken wordt legendarisch.”

www.rumag.nl
www.intertoys.nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief