Marketing Report
Instant Magazine gaat verder als Foleon

Instant Magazine gaat verder als Foleon

De Nederlandse scale-up Instant Magazine verandert haar naam in Foleon. De naamsverandering gaat gepaard met een grotere visie, een volledig nieuwe huisstijl, productverbeteringen en de pay-off It’s okay to show off.

Foleon is een creatief platform voor het creëren en publiceren van interactieve webcontent. Door de ontwikkeling van het platform en de veelzijdigheid aan gebruikstoepassingen, dekt de naam Instant Magazine de lading niet meer, meldt het bedrijf.

Instant Magazine werd in eerste instantie voornamelijk gebruikt voor het creëren van online magazines. Inmiddels wordt het platform echter ingezet voor allerlei soorten marketing- en communicatiemiddelen, van interactieve brochures en whitepapers, tot interne nieuwsbrieven en microsites.

Daan Reijnders, co-founder en ceo van Foleon: “De nieuwe naam, Foleon, is afgeleid van de Latijnse woorden Folio en Portfolio, de on is krachtig en staat voor interactief en online. Onze ambitie is om dé internationale standaard te worden voor interactieve webcontent.”

Inmiddels maken ruim 1.300 organisaties gebruik van Foleon en is het bedrijf in korte tijd hard gegroeid naar een internationale onderneming met bijna 100 medewerkers en kantoren in Amsterdam, New York en Londen.

Samen met de rebranding, lanceert Foleon ook een update van het dashboard in de nieuwe huisstijl. Daarnaast kondigt het aankomende productverbeteringen aan zoals een template builder, user management, CRM-integraties, een chart builder en meer.

www.foleon.com

 

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief