Marketing Report
Initiative wint Payconiq-account

Initiative wint Payconiq-account

Initiative behartigt voortaan de mediabelangen van Payconiq, de mobiele betaaldienst. De samenwerking beslaat consultancy, strategie, insights en mediaplanning & inkoop.

Payconiq is actief in Nederland, België, Duitsland en Luxemburg. Het bedrijf creëerde één app geschikt voor omnichannel betalingen: in winkels, online en onderling tussen vrienden. Gebruikers betalen via hun smartphone terwijl winkeliers kortere afrekentijden aan de kassa ervaren en een lagere prijs per transactie betalen vergeleken met andere betalingssystemen. De Nederlandse launch-campagne begint in het voorjaar van 2019.

Met de steun van grote banken breidt Payconiq internationaal snel uit. De partnerbanken spelen een essentiële rol. Zij verzekeren de gebruikers van een beveiligd registratieproces en winkeliers van een betrouwbare reseller. De banken zijn zowel aandeelhouders als wederverkopers, maar Payconiq opereert wel onafhankelijk.

Frank van Tussenbroek, CMO van Payconiq Nederland: “Initiative kenmerkt zich in een combinatie van creativiteit en flexibiliteit. Met hun de hoge mate van enthousiasme en inzet zijn ze de ideale partner voor Payconiq.”

Léonie Koning, Managing Director van Initiative: “We zijn er trots op dat Payconiq in deze enorm spannende en belangrijke launch fase voor Initiative heeft gekozen. We kijken ernaar uit om vanuit gezamenlijk ondernemerschap onze bijdrage te leveren aan het succesvol lanceren van Payconiq in Nederland.”

www.payconiq.nl
www.initiative.nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief