Marketing Report
Initiative, KesselsKramer en Bever lanceren campagne Buiten zit van binnen

Initiative, KesselsKramer en Bever lanceren campagne Buiten zit van binnen

Buitenwinkel Bever lanceert de campagne Buiten zit van binnen. De multimediale-Instagram-first-campagne, die in samenwerking met KesselsKramer is ontwikkeld, is de opvolger van Buiten is nooit ver weg en focust zich op de mentale impact die buiten zijn op mensen heeft.

Hidde van der Louw, marketing- en digital directeur van Bever: “Wanneer je als merk het doel hebt om zoveel mogelijk mensen naar buiten te krijgen, dan wil je iedereen zo gericht mogelijk aanspreken. Buiten zijn en de mentale impact hiervan is immers voor iedereen anders. We hebben daarom bewust voor een modulaire en flexibele aanpak gekozen waarbij alle doelgroepen – vooral op social media – worden bereikt met beelden die in hun interessegebied liggen: natuur, sport, sociaal of extreme sport.”

Rens de Jonge, creatief partner bij KesselsKramer: “Met de nieuwe campagne blijven we, net als voorgaande jaren, mensen inspireren om meer naar buiten te gaan. Dit keer doen we dat door te vertellen dat de grootste impact die buiten op je heeft tussen je oren zit. Buiten zit van binnen laat zien dat het buiten niet alleen heel mooi is, maar dat buiten zijn er ook voor zorgt dat je je hoofd even leeg kunt maken, je gedachten op een rij kunt zetten, kunt opladen, je vrij kunt voelen en nog veel meer. Deze boodschap brengen we op tv, radio en online, waarbij Instagram als uitgangspunt heeft gediend. Natuurlijk spelen Bever-medewerkers ook deze keer weer de hoofdrol.”

Credits:
Opdrachtgever: Bever | Bureau: KesselsKramer | Film & fotografie: Ydwer van der Heide | Edit: Nils Gerbens | Muziek: Soundcircus | Post-productie: Gerhard van der Beek | Mediabureau: Initiative | Online bureau: Greenhouse

www.initiative.nl
www.bever.nl
www.kesselskramer.com

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief