Marketing Report
Influencers of Sports in half jaar tijd naar bereik van 25 miljoen

Influencers of Sports in half jaar tijd naar bereik van 25 miljoen

Het platform Influencers of Sports heeft een bereik gerealiseerd van 25 miljoen volgers. Het bedrijf heeft dit aantal na een half jaar weten te realiseren. Via het op 26 maart 2019 gelanceerde platform is het mogelijk om voor (influencer)marketingcampagnes samen te werken met Olympische atleten als Naomi van As, Suzanne Schulting en Erben Wennemars, maar ook de fanatieke hardloper met 10.000 volgers op Instagram.

Er is onder meer samengewerkt rondom het WK vrouwenvoetbal, de Europese verkiezingen, verschillende sportevenementen en thema's als voeding en (huid)verzorging.
 
Voor influencers maakt Influencers of Sports het mogelijk om binnen dit platform zichtbaar en inzetbaar te zijn tussen Olympische helden en Wereldkampioenen. Inmiddels zijn er circa 500 influencers aangesloten bij dit platform, een aantal wat groeit met wekelijks tientallen aanmeldingen. Sport-influencers met minimaal 5000 volgers kunnen zich kosteloos aanmelden voor het platform.
 
Koen Weijland, e-sporter: "Ik voel me vereerd als ik zie tussen welke legendes ik me begeef. Voor mij een prachtige manier om maatschappelijke doelen te dienen en om mensen mijn verhaal te vertellen. Mooi om te zien dat Influencers of Sports inziet dat influencermarketing ook in de sportwereld de ideale verbinding is tussen het merk, de sporter en het publiek."
 
Influencers of Sports is opgericht door sportmarketingbureau House of Sports in samenwerking met influencermarketing platform Join.

www.influencersofsports.com
www.houseofsports.nl
www.join.marketing

 

 

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief