Incentro sluit zich aan bij MACH Alliance

Incentro sluit zich aan bij de MACH Alliance, de groep van onafhankelijke technologiebedrijven die zich inzetten voor open, best-of-breed technologische ecosystemen. Incentro is een digitale dienstverlener die in 1996 is opgericht met meer dan 400 medewerkers verspreid over Nederland, Spanje en Kenia. Onder de teams voor digital commerce en digitale ervaring zijn MACH-technologieën een must en daarom heeft het besloten zich bij de vereniging aan te sluiten om deze filosofie actief te promoten.

De MACH Alliance (Microservices-based, API-first, Cloud-native SaaS en Headless) werd twee jaar geleden gelanceerd en is geworteld in de algemene overtuiging dat de interoperabiliteit en open architectuur van moderne software de huidige en toekomstige digitale ervaringen zullen stimuleren.  

Incentro is een partner van drie andere leden van de MACH Alliance, namelijk: commercetools, BigCommerce en Contentful.

Kelly Goetsch, President of the MACH Alliance: "We zijn super enthousiast dat Incentro zich aansluit tot de MACH Alliance. Ze zijn al heel lang bezig met composable architecturen en hebben zoveel bedrijven ondersteund en geleid op hun reis om een flexibel bedrijf te worden door middel van moderne MACH-tech-opstellingen.Bijkomend voordeel is dat Incentro een erg sterke positie heeft in in Spanje en in Nederland. Nederland is al sterk vertegenwoordigd in de MACH Alliance. Nu kunnen we de MACH tech standaard ook beter uitdragen in Spanje en Spaans-sprekende landen."

Ricardo Gala, Strategic Alliances & Management Team member Incentro Spanje:"Lid zijn van de MACH Alliance betekent voor Incentro de krachten bundelen met een project dat aansluit bij de filosofie van Incentro. Innovatieve, nieuwe generatie en ontwrichtende technologie om onze klanten de beste oplossingen te bieden die aan hun behoeften voldoen.Gecertificeerd zijn door MACH is een kans voor ons om producten met hoge kwaliteitsnormen aan onze klanten te leveren."

www.machalliance.org
www.incentro.com

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.