Marketing Report
IPG Mediabrands lanceert tweede retailcongres

IPG Mediabrands lanceert tweede retailcongres

IPG Mediabrands organiseert haar tweede retailcongres. Het thema is: Trends in retail: high tech, human touch.

Onderwerpen als voice, customer obsession, mimetische begeerte, de retailer als publisher, het bouwen van een sterk retailmerk in tijden van digitale transformatie en robotica komen aan bod.

De resultaten uit de tweede editie van de IPG Mediabrands Retail Buying Study, die gepresenteerd worden tijdens het congres, geven actuele inzichten over houding en gedrag van de Nederlandse consument. Deze Retail Buying Study is een onderzoek van IPG Mediabrands over de customer journey binnen retail verticals.

Retail is een van de sectoren waar de invloed van de digitale revolutie de afgelopen jaren bijzonder zichtbaar is geworden. De klant winkelt totaal anders dan voorheen, kan overal en altijd shoppen en verwacht zijn aankopen steeds vlotter in ontvangst te nemen. De aandacht binnen retail gaat voornamelijk uit gaat naar omnichannel retailing: de klant via alle mogelijke kanalen bedienen. Van fysieke winkel tot shoppen via computer, tablet, smartphone of wearable. Een veranderende realiteit die een grote weerslag heeft op het retaillandschap.  

Het congres vindt plaats in Undercurrent Amsterdam op 20 september van 10:00-17:30 uur. 

www.mediabrandsredefineretail.nl
www.ipgmediabrands.com

 

Meld je hier aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief