Marketing Report
Hot Pepper maakt webserie TARGET voor Defensie

Hot Pepper maakt webserie TARGET voor Defensie

Digital Studio Hot Pepper heeft voor het ministerie van Defensie een online serie gemaakt: TARGET. Defensie hoopt met de gefilmde jacht op influencers jongeren enthousiast te maken voor een loopbaan bij de krijgsmacht.

In TARGET neemt een influencer het op tegen een team van verkenners van Defensie. In een militair terrein wordt de geblinddoekte influencer gedropt om vervolgens zo snel mogelijk het Target te vinden: een koffer met daarin de exacte tijd en locatie voor een extraction van het speelterrein.

Bereikt de influencer dit punt op tijd, dan wint hij de game. De influencer voelt echter continu de hete adem van veertien militairen van het 104 JISTARC-verkenningseskadron in de nek, die er alles aan doen om de influencer te pakken voordat het eindpunt bereikt wordt. Onder anderen Enzo Knol, Royalistiq, Don de Jong en Sophie Milzink worden opgejaagd door de verkenners.

Het verkenningseskadron JISTARC, wat staat voor Joint Intelligence, Surveillance, Target Acquisition & Reconnaissance Commando, is een eenheid die inlichtingen verzamelt, analyseert en verspreidt in een inzetgebied. Daarmee helpt de eenheid met name commandanten ter plekke bij het plannen van operaties.

TARGET is ontwikkeld en geproduceerd door digital studio Hot Pepper in samenwerking met arbeidsmarktcommunicatiebureau Maximum, dat verantwoordelijk is voor alle online arbeidsmarktcommunicatie van Defensie.

www.hot-pepper.tv
www.mindef.nl

 

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.