Hornbach begint campagne Zo ruikt het voorjaar

Hornbach begint campagne Zo ruikt het voorjaar

19-03-2019 07:21:04 | Door: Saskia van Weert | hits: 4551 | Tags:

Bouwmarkt Hornbach zet zwetende klussers centraal in de nieuwe campagne Zo ruikt het voorjaar.

Maarten Post, marketingmanager Hornbach Nederland: “De gemiddelde Nederlander denkt bij het voorjaar aan frisse geuren, van de natuur buiten tot de grote schoonmaak binnen. Wij associëren het voorjaar met de start van het klusseizoen buiten. Dat betekent hard werken. Een dagje zweten. Niets om je voor te schamen. Integendeel, met deze campagne vieren we dat de geur van kluszweet in de lucht hangt. Vermengd met de geur van omgewoelde aarde, groen gras en ontluikende bloemen.”

De bouwmarktketen zet deze campagne crossmediaal in, met uitingen via radio, out of home, online video en display, social media en print.

www.hornbach.nl

 

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



.
.
.
.