Het PR Bureau breidt uit

Het PR Bureau breidt uit

25-10-2018 10:03:00 | Door: Suzanne van der Meij | hits: 1099 | Tags:

Het PR Bureau breidt haar team uit met vijf medewerkers. Kirsten Schuurman en Emilie Funken zijn aangesteld als pr-adviseur, George van Oostrom is aangetrokken als Digital Advisor en Sacha van Duren versterkt het strategisch team. Maartje van Engelen is aangesteld als medior adviseur voor zakelijke dienstverlening klanten.

Foto: George van Oostrom, Emilie Funken, Sacha van Duren, Maartje Blijleven, Kirsten Schuurman

Met de komst van onder meer Insight TV, Quest en Huawei is het klantenpakket van Het PR Bureau in de afgelopen maand opnieuw gegroeid. Daarnaast is een aantal junioren binnen het Amsterdamse bureau doorgestroomd naar andere posities. Volgens Camiel Overgaauw, partner bij Het PR Bureau, maken deze ontwikkelingen de weg vrij voor nieuw talent.

Camiel Overgaauw: "Met name op juniorniveau hadden we de behoefte om ons team te versterken en daarmee een gezonde balans te behouden. Met Kirsten en Emilie hebben we twee uitgesproken talenten gevonden die geschikt zijn om die plekken in te vullen."

Met het aantrekken van George van Oostrom speelt Het PR Bureau daarnaast in op toenemende rol van data in pr, terwijl Sacha van Duren de behoefte aan versterking op strategisch vlak vervult.

Camiel Overgaauw: "Zowel data als strategie worden belangrijker in ons werkveld. We baseren onze pr-strategieën het liefst op actuele inzichten over consumentengedrag. Knappe koppen die die inzichten uit datasets naar boven kunnen halen, zijn daarvoor nodig. George helpt ons om data te analyseren en te vertalen naar heldere inzichten. Dit is input voor Sacha en de rest van het strategieteam."

Eerder dit jaar versterkte het bureau zich al met Maartje van Engelen. Van Engelen, die actief is als medior pr-adviseur voor zakelijke klanten van het bureau, werkte hiervoor bij Edelman en Conclusion (nu Future Communication).

Over Het PR Bureau

Het PR Bureau is sinds 2005 gespecialiseerd in marketing, corporate en crisis PR. Als connecting agency met ruim 30 vaste medewerkers heeft het bureau de ambitie om mensen en organisaties over de hele wereld met elkaar te verbinden door betekenisvolle verhalen te bedenken, groot te maken en te verspreiden. Klanten van Het PR Bureau zijn onder meer: Huawei, VodafoneZiggo, W Amsterdam Hotel, Specsavers, HelloFresh en Harman.

www.hetprbureau.nl

Meld je hier aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

 

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



.
.
.
.