Marketing Report
Hellwig en Veldhoen Senior Consultants bij LEWIS

Hellwig en Veldhoen Senior Consultants bij LEWIS

LEWIS heeft twee Senior Consultants aangesteld. Het internationale communicatiebureau verwelkomt Domien Hellwig als Creative Director in Eindhoven en Martine Veldhoen als Client Services Director in Amsterdam. Met de aanwinsten wil LEWIS de continue groei die het bureau doormaakt op zowel strategisch als creatief niveau verder vormgeven.

Hellwig heeft meer dan vijftien jaar ervaring op het gebied van branding en design. Hellwig was als Senior Art Director werkzaam bij Blue Dragon Strategy & Concept. Daarvoor heeft hij als freelancer voor zowel nationale als internationale merken en organisaties een bijdrage geleverd aan diverse merktrajecten en advertentiecampagnes. Bij LEWIS gaat Hellwig in de rol van Creative Director verschillende pr- en marketingcampagnes van een creatieve impuls voorzien, vooral op het gebied van branding en positionering. Hij werkt in die rol nauw samen met het inhouse team van digitalmarketingspecialisten bij het vertalen van merkstrategieën naar concrete campagnes en activiteiten.

Veldhoen heeft een achtergrond in journalistiek en pr. Voor LEWIS werkte zij bij het Amsterdamse bureau FinchFactor als Communications Director en daarvoor was zij ruim vijf jaar werkzaam in verschillende communicatie- en marketingrollen bij de Nederlandse Ski Vereniging. Veldhoen gaat in haar rol als Client Services Director strategische communicatieplannen voor klanten ontwikkelen en deze omzetten in concrete campagnes met een geïntegreerd karakter. Zij krijgt een leidinggevende rol binnen de Amsterdamse vestiging van LEWIS.

Vera Kops, General Manager van LEWIS Nederland: "Zowel Hellwig als Veldhoen neemt de nodige ervaring mee. Ervaring waar wij als Team LEWIS, maar ook onze klanten, zeker van gaan profiteren. Naast de kwaliteitsimpuls van onze huidige dienstverlening, zowel op strategisch als creatief vlak, hopen we met de expertise van beide Senior Consultants ook ons dienstenportfolio verder te kunnen ontwikkelen om zo nog nauwer in te spelen op de behoeftes aan klantzijde."

www.teamlewis.com

 

Meld je hier aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief