Marketing Report
Heineken kiest voor J. Walter Thompson Amsterdam

Heineken kiest voor J. Walter Thompson Amsterdam

Heineken heeft J. Walter Thompson Amsterdam gekozen als global lead agency voor Sol. De keuze werd gemaakt na een korte, niet traditionele pitch met drie internationale bureaus. Het bureau wordt verantwoordelijk voor alle communicatie rond het merk Sol in alle regio’s van de wereld, behalve in Mexico.

Sol, origineel Mexicaans bier sinds 1899, is een van de sterkst groeiende merken binnen Heineken. Door de groeiende populariteit was Sol op zoek naar een nieuwe strategische en creatieve partner die het merk helpt zijn verhaal verder te ontwikkelen.

Alewijn Dekker, Deputy MD bij J. Walter Thompson Amsterdam: "Sol has been living a little bit in the shade for some time. So we are thrilled to help build the brand towards fulfilling its true potential now."

Alessandro Manunta, Portfolio Development Manager van Sol: "We have chosen J. Walter Thompson Amsterdam not only because we think they have the right strategic mindset but also because their eagerness to succeed matches our ambitious growth plans on the brand."

www.jwt.amsterdam
www.heinekennederland.nl/merken/bieren/sol

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief